Detali paieška
Titulinis   /   Lokalizavimas   /   Lokalizuotos programos   /   Klientų ryšių valdymo programa „Vtiger“

Klientų ryšių valdymo programa „Vtiger“

„Vtiger“ („Vtiger CRM“, versija 6.0.0) – nemokama atviroji ryšių su klientais valdymo sistema, skirta mažesnėms ar vidutinėms įmonėms savo veiklai administruoti. Su šia sistema įmonė gali automatizuoti didžiąją dalį sau aktualių procesų ir taip užtikrinti spartesnę ir sklandesnę savo veiklą. Naudodama šią sistemą įmonė paspartina pardavimą, pagerina įvairius rinkodaros procesus, geriau pasirūpina klientais, išsiaiškina jų poreikius, stebi savo veiklą, elektroninius laiškus – taigi palengvina ir pagerina savo darbą.
 
 Sistema „Vtiger“ pradėta kurti JAV nuo 2004 metų ir tobulinama iki šiol. Kūrėjai nemokamai konsultuoja ir vartotojus, ir programuotojus, norinčius dar labiau pritaikyti programos funkcijas prie savo veiklos poreikių, – jie turi galimybę būti įtraukti į specialią el. pašto grupę techniniais klausimais.
 
 Oficialiojoje „Vtiger“ svetainėje (https://www.vtiger.com) vartotojai gali rasti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, turi galimybę užduoti savo klausimus ir gauti į juos atsakymus, sekti diskusijas. Čia taip pat skelbiamos naujienos, kita svarbi informacija, pranešama apie atnaujinimus, teikiamos naudingos nuorodos – visa informacija pateikiama anglų kalba.
 
 „Vtiger“ kūrėjai šią sistemą gerino, sekdami daugelio ją naudojančių įmonių atsiliepimus, todėl ji yra viena lanksčiausių ir patogiausių tarp nemokamų ryšių su klientais valdymo programų. „Vtiger“ yra atviroji sistema – tai ją išskiria iš daugelio kitų tokio tipo sistemų. Ji efektyvi, nesudėtinga naudotis, turinti daug galimybių, viena iš jų – darbas debesijoje.
 Ši sistema naudojama daugelyje šalių, ji jau išversta į 13 kalbų.
 
Ryšių su klientais valdymo sistema „Vtiger“ išversta į lietuvių kalbą, parengti lietuviški vartotojo ir administratoriaus žinynai. Programa testuojama, todėl lokalizuotojai dėkoja visiems, teikiantiems pastabų ir siūlymų.
 
Diegimo informacija
1. Diegimui reikalinga:
- Apache 2.1+
- MySQL 5.1+
- PHP 5.2+, 5.3
- php-imap
- php-curl
- php-xml
- max_memory (min. 256MB)
- max_execution_time (min. 60 s)
- error_reporting (E_ALL & ~E_NOTICE & ~E_DEPRECATED)
 
Techniniai reikalavimai kompiuteriui (serveriui):
laisvosios prieigos atmintis (RAM) – 4 GB, vieta standžiajame diske – 250 GB .
 
2. Diegimo procedūra:
• sukonfigūruokite savo saityno (WWW) serverį pagal nurodytus reikalavimus;
• išskleiskite „VtigerCRM“ paketą į saityno serverio katalogą;
• suteikite teisę rašyti į prieš tai sukurtą katalogą („Apache“ proceso savininkui);
• naršyklėje surinkite adresą http://serveris/index.php (pvz., http://localhost/index.php);
• sekdami vedikliu atlikite programos diegimo žingsnius.Trumpai apie sistemos galimybes.
 
Ryšių su klientais valdymo sistemoje yra administratorius ir vartotojai. Administratorius yra pagrindinis procesų prižiūrėtojas: jam prieinami visi duomenys, jis gali kurti ir tvarkyti kitų vartotojų paskyras. Administratorius nustato vaidmenis ir profilius, kuriuos vėliau priskiria registruotiesiems vartotojams. Vartotojų paskyrų tvarkymas atliekamas, saugumo sumetimais ribojant vartotojo prieigą prie specifinių modulių, laukų ir kiekvieno iš jų duomenų. Priskirdami vaidmenis, administratoriai gali kontroliuoti prieigą prie specifinių įrašų, o naudodami profilius – veiksmus, kuriuos vartotojai atlieka su tais įrašais. Sistema „Vtiger“ grindžiama pasirenkamų teisių principu: tam tikrą įrašą (arba modulį) galima pamatyti, redaguoti, sukurti, pašalinti. Vartotojus (pavyzdžiui, dirbančius su ta pačia užduotimi) galima skirstyti į grupes, suteikiant jiems vienodas prieigos teises.
 
Šioje sistemoje iš pradžių registruojama įmonė, įvedami jos rekvizitai ir logotipas. Šie duomenys vėliau naudojami, automatiškai generuojant sąskaitas, šablonus, pirkimo užsakymus, pardavimo užsakymus ir kitus elementus.
 
Sistemą „Vtiger“ sudaro daugiau kaip 20 modulių: Pardavimas, Palaikymas, Rinkodara, Atsargos, Projektai, Kalendorius ir kt. Neaktualius modulius galima išjungti. Sistemą galima papildyti ir naujais moduliais.
 
Trumpai apie pagrindinius modulius ir funkcijas.
Į sistemą suvedami prekių arba paslaugų įrašai, juos galima grupuoti, įtraukti į kainų katalogus. Kuriant prekės ar paslaugos įrašus, kainų apskaičiavimo informacijos bloke galima rasti informacijos apie mokesčius. Taigi mokesčių dydį nesudėtinga kaitalioti atskiros prekės ar paslaugos modulyje. Taip pat paprasta ir sukurti naują mokestį.
Toliau į sistemą suvedami kiti svarbūs įmonei įrašai: adresatų, organizacijų, galimybių, pirkimo užsakymų, pardavimo užsakymų, tiekėjų įrašai, sukeliami dokumentai.
Kalendoriuje surašomi svarbūs įvykiai, planuojami darbai, susirinkimai. Galima pridėti išsamesnius jų aprašus. Priskirtiems prie įvykio darbuotojams gali būti siunčiamas priminimas apie jį.
 
Sudaromas galimų klientų sąrašas. Duomenys kaupiami ir pateikiami per organizacijų ir adresatų sąsajas. Galimiems klientams galima automatiškai siųsti reklaminius laiškus, pasiūlymus, keisti šių klientų statusą ir kt.
Į sistemą „Vtiger“ integruota el. pašto programa. Laiškų keitiklis suteikia galimybę peržiūrėti paštą, imtis veiksmų, susijusių su atitinkančiais požymius pranešimais, pavyzdžiui, pagal gautą laišką galima automatiškai parengti nesklandumų kortelę. Čia taip pat galima kurti ir laiškų komponavimo šablonus, filtrus.
 
Nesklandumų kortelės – pranešimai apie klaidą, neužbaigtą darbą, nenumatytą pakeitimą ir pan. Jos gali būti priskiriamos tam tikram vartotojui. Nesklandumų korteles galima kurti tiesiogiai, pasirinkus „Kurti naują“, arba jos gali būti sudaromos automatiškai, t. y. iš laiškų (iš gautųjų laiškų temos ir pagrindinės dalies sudaromas kortelės pavadinimas ir aprašymas). Kuriant filtrus, galima apibrėžti, kokie laiškai turi būti „perdirbti“ į nesklandumų korteles, nurodyti jų svarbą ir kitas parinktis.
Sistema „Vtiger“ automatiškai atvaizduoja pardavimo sąskaitas. Yra galimybė tvarkyti, keisti jų struktūrą.
 
Šioje sistemoje yra patogių galimybių vykdyti projektų veiklas, apibrėžti užduotis, nusakyti svarbiausius įvykius, pridėti komentarus, nesklandumų korteles, jas priskirti vartotojams ar jų grupėms, sekti veiksmų eigą.
Darbo eigos modulyje numatytas užduočių automatizavimas, naudojantis juo racionaliau vykdomi verslo procesai.
Administratorius gali stebėti darbo eigos duomenis: darbuotojų veiksmus, prisijungimo registrą. Taip pat galimas ir pasirinkto modulio įrašo sekimas: prisijungimai prie jo, atlikti veiksmai, įkelti dokumentai ir pan.
Rinkodaros modulyje suvedama informacija, prognozės, nurodomi tolesni veiksmai. Visa tai siejama su galimais klientais, galimybėmis, organizacijomis, veiklomis. Prireikus siunčiami automatiniai laiškai adresatams, galimiems klientams.
Skelbimų funkcija naudojama, platinant žinutes visiems sistemos „Vtiger“ vartotojams. Administratorius gali paskelbti tam tikrą pranešimą visiems programos vartotojams. Tada meniu juostos viršuje matoma slenkanti pranešimo eilutė, o žemiau rodoma pranešimų piktograma.
Valiutų funkcija naudinga, kai atsiskaitoma įvairiomis valiutomis ir reikia jas konvertuoti. Naudojantis šia funkcija, lengviau atlikti verslo operacijas su įvairių šalių klientais ar partneriais.
 
Patogu, kad sistemą „Vtiger“ galima papildyti įrašais iš jau egzistuojančių CSV failų, kurie nesudėtingai generuojami iš įprastų XLS, XLSX formatų. Galima kurti paketus, kurių duomenys taip pat kaupiami sistemoje.
 
Sistema „Vtiger“ turi daug nemokamų naudingų papildinių, pavyzdžiui, galima sąsaja su „Google“ disku, taip pat su įvairiomis svetainių kūrimo sistemomis: „Prestashop“ (ji dažnai naudojama kuriant e. parduotuves), „Wordpress“, „Joomla“ (pastaroji užtikrina sąsają su vartotojų svetainėmis), „Outlook“ ir pan. Minėtuosius papildinius ir dar daugiau jų galima rasti oficialiojoje „Vtiger“ svetainėje:https://www.vtiger.com (anglų kalba).
 
Lokalizuota programos versija: siųstis (zip; 31,1MB).
Lietuvių kalbos paketas „Vtiger“ programai: siųstis (zip; 84,7 KB).
Diegimo instrukcija: siųstis (docx; 270 KB).
Administratoriaus žinynas: siųstis (doc; 7,31 MB).
Vartotojo žinynas: siųstis (doc; 7,41 MB).